Mies miettii
MIKSI SOGETI?
ASIAKASTYYTYVÄISYYS

Asiakastyytyväisyys

Tavoitteenamme on aina tarjota palvelua, joka ylittää asiakkaan odotukset.

Meille laatu on sitä, että toimitamme asiakkaille sen, mitä he haluavat. Tehtävän saatuamme varaamme erikseen aikaa siihen, että keskustelemme asiakkaan meihin kohdistamista odotuksista ja kartoitamme niitä. Sen jälkeen työskentelemme tiiviisti yhdessä asiakkaan kanssa sen varmistamiseksi, että panoksemme vastaa asiakkaan odotuksia koko projektin ajan. Näin voimme jatkuvasti parantaa palveluja, joita tarjoamme asiakkaillemme. Kun projekti on päättynyt, asiakas arvioi panoksemme projektin alussa määrittämiensä tavoitteiden ja priorisointien suhteen.

OTACE - On Time and Above Client Expectations

OTACE on asiakastyytyväisyyskysely, joka muodostuu sanoista On Time and Above Client Expectations eli suomeksi: ajoissa ja asiakkaan odotukset ylittäen. Otimme OTACE-asiakastyytyväisyystyökalun käyttöön jo vuonna 1995, ja siitä tuli tunnustettu ja suosittu väline, jota käytämme vakiintuneesti tehtävissämme.

Työskentelemme koko ajan ja jokaisessa projektissa asiakastyytyväisyyden lisäämiseksi. Mittaustemme tulos osoittaa, että pääsemme asettamiimme tavoitteisiin. Vuonna 2020 asiakastyytyväisyysindeksimme oli 4,6/5,0 ja 71% täytetyistä OTACE-kyselyistä sai arvon väliltä 4,5-5,0!

Lisätietoa
  • Matti Waris Sogeti
    Matti Waris
    Head of Sogeti Finland
Print Email